Известие

Collapse
No announcement yet.

апаратите опират в баланса

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • апаратите опират в баланса

    Колеги, за втори път вече ми се случва балансиращите тежести след смяна на гуми да опират в апаратите при спиране. Джантите са си оригиналните Спийдлайн 15' за ТИ, апаратите също са стоковите. Дайте идея
    (1996) 146 ti EX ( 2008 ) 159 Sportwagon 3.2 JTS

  • #2
    Направи нов баланс,кажи да ти изнесът тежестите една идея и няма да имаш проблеми.
    Alfa Romeo 156 04" 2.4 20v M-Jet Progression

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от ivo_red Покажи съобщение
      Колеги, за втори път вече ми се случва балансиращите тежести след смяна на гуми да опират в апаратите при спиране. Джантите са си оригиналните Спийдлайн 15' за ТИ, апаратите също са стоковите. Дайте идея
      Кажи им да ти сложат чукащ баланс от вътрешния край а не лепещ или пак да ти лепят навътре.
      Last edited by tonov; d.m.y г., 18:57.

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от ivo_red Покажи съобщение
        Колеги, за втори път вече ми се случва балансиращите тежести след смяна на гуми да опират в апаратите при спиране. Джантите са си оригиналните Спийдлайн 15' за ТИ, апаратите също са стоковите. Дайте идея
        Върни се и им кажи да ти сложат тънко олово ако имат де ,някой нямат за лети джанти,смятай пък за къв баланс става въпрос щом оловото не можи да ти оправят
        два случая съм имал такива
        Има само две мнения по въпроса – грешното и моето!

        Comment


        • #5
          май този път ще излезе крив диск...
          (1996) 146 ti EX ( 2008 ) 159 Sportwagon 3.2 JTS

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от ivo_red Покажи съобщение
            май този път ще излезе крив диск...
            как крив диск ще се отразни на апарата, че да опира в баланса на джантите?

            AR 145 2.0 16v Turbo 300+ whp powered by ICIDesign
            AR 155 2.0 16v SUPER
            Toyota Corolla 2014 S Premium
            Moskvich 2140

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Tonimir Покажи съобщение
              как крив диск ще се отразни на апарата, че да опира в баланса на джантите?
              няма да опира в джантите, а просто ще тресе при по-интензивно спиране.
              за тва беше цялата интервенция. Преди ми се беше случвало същото и тогава балансите опираха в апарата. Сега обаче не е такъв случая...остава варианта крив диск...някой ако има друго предположение, да казва
              (1996) 146 ti EX ( 2008 ) 159 Sportwagon 3.2 JTS

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от ivo_red Покажи съобщение
                няма да опира в джантите, а просто ще тресе при по-интензивно спиране.
                за тва беше цялата интервенция. Преди ми се беше случвало същото и тогава балансите опираха в апарата. Сега обаче не е такъв случая...остава варианта крив диск...някой ако има друго предположение, да казва
                Оттам трябваше да почнеш Сменяш дискове и накладки и си готов.
                166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщение
                  Оттам трябваше да почнеш Сменяш дискове и накладки и си готов.
                  Или ако има достатъчно живот в тях да ходи на К.Величков да им ударят по една стружка, да си лепне едни накладки и да си свирка
                  Alfa Romeo 146 Junior EX/Alfa Romeo 146 Ti EX /Alfa Romeo 156 GTA EX/Alfa Romeo 147 GTA wannabe

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от D-I-V-A-K-A Покажи съобщение
                    Или ако има достатъчно живот в тях да ходи на К.Величков да им ударят по една стружка, да си лепне едни накладки и да си свирка
                    За минимална дебелина на спирачен диск чувал ли си, че да даваш такива съвети?


                    Даването на газ, води до пристрастяване!
                    Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                    Volvo V50 2.0D by RuBig

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
                      За минимална дебелина на спирачен диск чувал ли си, че да даваш такива съвети?
                      Точно за това съм казал, "ако има живот във тях" (ако са далеч от контролата), понякога имам чувството, че презкачате през няколко думи, като четете написаното от човек.
                      Alfa Romeo 146 Junior EX/Alfa Romeo 146 Ti EX /Alfa Romeo 156 GTA EX/Alfa Romeo 147 GTA wannabe

                      Comment


                      • #12
                        Дисковете и накладките и отпред и отзад са почти нови. Вчера бях в Радиал и се видя, че нищо не опира и момчетата там обясниха, че няма как тва да е проблема. Все пак изправихме едната джанта, макар че уж беше изправяна преди има няма една седмица и настоях да се балансират наново. Вечерта покарах колата и се оказа, че вибрациите изчезнаха. Та към момента ще прескочиме момента с даването на нови 300-400 кинта за дискове и накладки. Ще я пробвам тея дни някъде по по-гладка настилка с по-висока скорост да видя дали не се заблуждавам из софийските дупки и лунен пейзаж и така...
                        (1996) 146 ti EX ( 2008 ) 159 Sportwagon 3.2 JTS

                        Comment


                        • #13
                          Днес с огромно удоволствие установих, че съм бил прав все пак да мина първо баланс и изправяне, вместо да се хвърлям директно на дискове и прочее. Няма и помен от вибрациите при спиране и съм много доволен.
                          (1996) 146 ti EX ( 2008 ) 159 Sportwagon 3.2 JTS

                          Comment

                          Working...
                          X